Hej!

Dennis Åkesson heter jag och är sedan 2011 tränare på Boa GK Olofström. Under säsongen håller jag i Grönt Kort-utbildningar, juniorträningar och kan erbjuda privat eller grupplektioner. Om intresse finns för lektioner så kontakta mig på holjegolf@gmail.com för att boka tid.

Från och med 2018 har ni möjligheten att använda ert friskvårdsbidrag till lektioner. Jag tar emot friskvårdskuponger från ePassi MinFriskvård (som exempelvis Volvo använder).

Mitt mål med varje lektion är att ge er kunskapen och glädjen att kunna förbättra nästa slag, runda eller träningspass så er golfsäsong blir den bästa hittills!

Erfarenheter som instruktör/spelare:

• – PGA & SGF’s högre grundtränarutbildning 2009-2012
  • – Deltar regelbundet i utbildningar anordnade av PGA of Sweden och Svenska Golfförbundet
  • – PGA Professional Borre Golfbane Norge, 2009
  • – PGA Club Professional Araslöv Golf & Resort, Kristianstad 2010-2016
  • – PGA Club Professional Boa Golfklubb, Olofström 2011-
  • – 1 hole in one, hål 11 på Boa
  • – Bästa rundor: 63 slag (-8) Boa Golfklubb Olofström, 64 slag (-8), Skjoldenæsholm Golf Center, Old course.

Prislista

1 person och 25 minuter400 kr