Bli medlem på Boa GK Olofström

Inga medlemslån eller insatser.
Enbart årsavgift.

​Vi på Boa GK Olofström har valt att göra golfen mycket mer tillgänglig. Det ska vara enkelt att spela golf, därför har vi inga medlemslån eller insatser. Enbart årsavgift.​
Boa GK Olofström erbjuder förmånliga medlemsavgifter, dessutom ingår utbildning för grönt kort vid nytecknande av medlemskap.

Samarbete mellan Boa GK, Östra Göinge GK samt Älmhults GK inför säsongen 2024

För kommande säsong (2024) ingår vi samarbetsavtal med genom att erbjuda våra fullvärdiga medlemmar i respektive klubb

fritt spel alla dagar efter kl. 14.00. Erbjudandet gäller maximalt 2 starttider per sällskap och dag. 1 sällskap = en 4 boll.

* Som fullvärdig medlem räknas den som inte betalar GreenFee på sin hemmaklubb

Du kan inte året innan du varit medlem på den ena klubben, byta klubb till någon av samarbetsklubbarna, och ta del av detta erbjudande.

Vid gruppbokning (9+) GreenFee 300:- alternativt vid större sällskap kontakta respektive kansli för kostnadsförslag

Våra klubbar verkar även för övriga samarbeten som gäller utveckling av bana/anläggning för respektive golfklubb

Välkommen att kontakta kansliet för mer information

Ring 0454-433 66 eller maila till boagk@oktv.se

Medlemsavgifter 2024

Säsong 1/4 2024 – 31/3 2025

Senior - 5 900 kr

(Spelavgift 5 500 kr + Medlemsavgift 400 kr)

Provmedlemskap - 4 200 kr

(Spelavgift 3 800 kr + Medlemsavgift 400 kr)
Provmedlemskap 1 år, 1 gång. Utbildning för Grönt kort ingår ej. Fullvärdig medlem med rätt till spel alla dagar i veckan. Innebär rätt till spel till Blekingegreenfee och till spel på Sydpoolen (reducerad greenfee enligt gällande regler). Gäller för spelare som inte varit fullvärdig medlem i Boa GK Olofström de två senaste säsongerna.

Provmedlemskap-Plus (Inkl. Grönt Kort) - 4 900 kr

(Spelavgift 4 500 kr + Medlemsavgift 400 kr)
Provmedlemskap 1 år, 1 gång. Grönt kort utbildning ingår. Fullvärdig medlem med rätt till spel alla dagar i veckan. Innebär rätt till spel till Blekingegreenfee och till spel på Sydpoolen (reducerad greenfee enligt gällande regler). Gäller för spelare som inte har Grönt Kort sedan tidigare.

Non Resident - 3 200 kr

(Spelavgift 2 800 kr + Medlemsavgift 400 kr)
Folkbokförda minst 10 mil från klubben/banan. Fullvärdig medlem med rätt till spel alla dagar i veckan. Innebär rätt till spel till Blekingegreenfee och till spel på Sydpoolen (reducerad greenfee enligt gällande regler).​​​​​​​​​​​

Greenfee - 1 500 kr

(Spelavgift 1100 kr + Medlemsavgift 400 kr)
Blekingegreenfee erläggs alltid vid spel på hemmabanan, Boa GK Olofström. Reducerad greenfee vid spel på banor anslutna till Sydpoolen gäller ej.

Distans - 600 kr

(Spelavgift 200 kr + Medlemsavgift 400 kr)
Folkbokförda minst 10 mil från klubben/banan. Reducerad greenfee vid spel på banor anslutna till Sydpoolen gäller ej.

Studerande - 2 500 kr

(Spelavgift 2 100 kr + Medlemsavgift 400 kr)
Fullvärdig medlem med rätt till spel alla dagar i veckan, t.o.m. det året man fyller 26 år. Studieintyg krävs. I övrigt likvärdigt med medlemskategorin ”Senior”.

Yngre senior 22 -26 år 3 800 kr

(spelavgift 3 400 och medlemsavgift 400 kr)

Till och med året man fyller 26 år, i övrigt likvärdigt med medlemskategorin ”Senior”.

Äldre Junior 18 - 21 år 1700 kr

(Spelavgift 1 300 kr och medlemsavgift 400 kr)

Till och med året man fyller 21 år, i övrigt likvärdigt med medlemskategorin ”Senior”.

Junior 13-17 år - 1400 kr

(spelavgift 1 000 kr och 400 kr medlemsavgift)

Till och med året man fyller 17 år, i övrigt likvärdigt med medlemskategorin ”Senior”.

Knatte 0-12 år - 600 kr

(spelavgift 200 kr och 400 kr medlemsavgift)

Till och med året man fyller 12 år, i övrigt likvärdigt med medlemskategorin ”Senior”.

Stödmedlemskap (Passiv) - 300 kr

Grönt Kort Junior/Knatte/Studerande - 550 kr

Årsgreenfee - 2 200 kr

Innehar fullvärdigt medlemskap i annan klubb med minst 18 hål inom 10 mil från Boa GK Olofström samt är folkbokförd inom 10 mil från Boa GK Olofström. Rätt till spel alla dagar i veckan. Gäller inte för spelare som under de fem (5) senaste säsongerna varit medlem i Boa GK Olofström.

Golfbilar

Alla priser gäller 18 hål – Bokningar görs via kansliet på 0454-433 66

Medlem250 kr
Medlem med läkarintyg150 kr
Ej medlem350 kr
Ej medlem med läkarintyg250 kr

Betalningsinformation

För att betala medlemsavgiften via Min Golf: Logga in på ”Min Golf” och välj ”Mina Sidor” och sedan ”Mina betalningar”.  Följ sedan instruktionerna.​

Nu kan du ansöka om autogiro i ”Min Golf”. Så här gör du: Klicka här
Allmänna villkor autogiro: Klicka här

Vid betalning av årsavgift med något annat än med kontant, swish, kort eller bankgiro/autogiro så tillkommer en administrations avgift på 10 %.

sv_SESvenska