Vill du vara en del av gemenskapen i Blekinges bästa golfklubb*?

Sammanlagt är vi drygt 50 personer som på olika sätt arbetar ideellt i Boa GK Olofström. Ett som vi alla tycker roligt, stimulerande och givande uppdrag.

Under åren har vi byggt upp en stor gemenskap och vi känner en glädje och stolthet över den utvecklingen som klubben har genomgått de senaste åren. Vi hoppas att fler får uppleva denna känsla och inse hur roligt det är att hjälpa till och se att det som man gör har betydelse.

Några exempel där vi just nu gärna vill bli fler…

* Tävlingskommittén där man är med hela den spännande vägen från lottning till avslutad tävling. Här finns det många olika moment som man kan hjälpa till med.

* Tisdagsgänget som träffas varje tisdag och hjälper till med allt möjligt på klubben. Man behöver inte ha några förkunskaper överhuvudtaget för att vara med. Alla är välkomna!

Är du intresserad?

Tveka då inte att höra av dig till kansliet eller till någon av alla oss som arbetar ideellt i klubben.

Varmt välkommen! 🙂

(* Boa GK Olofström blev vald till ”Best Golf Course” i Blekinge av Golfhäftet 2020.)