Vi brukar vilja sprida positiva nyheter här på hemsidan, men nu är vi tyvärr tvungna att komma med en uppmaning till alla medlemmar och gästspelare.

Om ni vill att det ska finnas en restaurang och kiosk på klubben så måste det bli bättre disciplin när det gäller betalning i kiosken.

Det är fullständigt oacceptabelt att ta varor i kiosken utan att betala eller att försöka ”betala” med ogiltiga pengar.

Det här måste vi alla ta ansvar för.

Och ni som vet med er att ni inte har gjort rätt för er… Ta omgående kontakt med Kickis Green och betala det som ni är skyldiga.

/ Boa GK Olofström

Hoppas ni har haft en fin midsommarhelg!

Nu till något tråkigt…

Dessa (se bilden ovan) slutade fungera för 4 år sen och fortfarande får vi in det i kiosken.

Svinnet är för stort och nu hoppas vi att alla tänker till och betalar det man tar så vi inte behöver stänga.

/ Kickis Green