Fredag 15 maj öppnar Kickis Green för säsongen!

Till en början kommer det att serveras varm mat i restaurangen tisdagar, onsdagar, fredagar, lördagar och söndagar.

Måndagar och torsdagar kommer det istället att tillhandahållas mackor, frallor, smörgåsar m.m.

Öppettider i Restaurangen:
Måndag-Fredag: 09:00-17:00
Lördag-Söndag: 09:00-17:00
(Köket öppnar 11:00)

Vi hälsar Kicki och Patrik varmt välkomna till en ny säsong!

.

Vi vill samtidigt rikta oss till alla medlemmar i klubben och be er att ställa upp för Kickis Green genom att handla i restaurangen och kiosken så ofta som ni kan i samband med era golfrundor.

Som vi alla vet så är det en svår tid för restaurangbranschen nu i dessa coronatider. Men med den stora och rymliga restauranglokal och uteplats som erbjuds på Boa GK Olofström, så finns det alla förutsättningar för att på ett säkert sätt kunna njuta av en god måltid i trevligt sällskap.

Varmt Välkomna!

.

Information och menyer kommer löpande att läggas ut under Restaurang här på hemsidan. På bilderna nedan syns några av de härliga rätterna från förra årets meny (Menyn kommer att se lite annorlunda ut i år).