Äntligen är det dags för årets första tävling, Cobra Puma Golf, nu på söndag 5 juli.

Startlistorna är klara och finns att läsa på Min Golf.

Cobra Puma Golf har bidragit med riktigt fina priser i tävlingen, bl.a. bagarna, golfklubborna och kläderna på bilden ovan.

(Observera att det inte blir någon gemensam prisutdelning efter tävlingen. Resultatlista kommer att publiceras på Min Golf under måndagen. Vinsten går sedan att avhämtas i kansliet.)

I samband med att det åter blir tillåtet med tävlingar så har Svenska Golfförbundet också tagit fram riktlinjer för vad som gäller både för deltagare och för arrangerande klubb nu under coronapandemin. Titta gärna igenom dem innan start på tävlingen: Klicka Här.

Svenska Golfförbundet har även kommit med nya tillfälliga kompletterande tävlingsvillkor: Klicka Här.

Det är även viktigt att vi följer Folkhälsomyndighetens råd och riktlinjer för idrottstävlingar: Klicka Här.

I övrigt ser vi fram emot en mycket trevlig dag på banan.

Varmt Välkomna! 🙂